DZIEŃ ZAKOCHANYCH

Kocham ... kocham ... kocham walentynki i chciałabym, żeby było tak codziennie hehe .... dobra dobra wracam na ziemie :) :) :) koniec tych dobroci. To był cudowny dzień i życzę sobie jak i również Wam żebyśmy mieli jak najwięcej takich dni :) i jeśli jeszcze nie znaleźliście drugiej połówki to, żeby w końcu się pojawiła :). Mam nadzieje, że też spędziliście lub spędzacie miło ten czas :). 
Mój mąż dzisiaj zaszalał i czuje się w 10000000000% kochana i szczęśliwa :). Mimo, że w okolicy w której mieszkamy trudno dostać cięte kwiaty to i tak kwiaty dostałam, co prawda nie cięte, ale w doniczce, ale sprawiły mi na pewno większą radość, a mój mąż znowu pokazał jak bardzo ważną osobą dla niego jestem. Ściskam Was mocno :) i mykam spać :). Buziaczki :*















Nowsze posty
« Nowsze posty
Starsze posty
Starsze posty»

  PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket