Bali i niesamowity spektakl taneczny


Nasz miesiąc miodowy trwał zbyt krótko, mam wrażenie, że dopiero co przyjechaliśmy na tą piękną wyspę i zaraz wyjeżdżaliśmy. Stanowczo siedem dni to za krótko! Pozostało dużo cudownych wspomnień, ale też rozczarowań (ale o tym w innym poście). 

W dzisiejszym poście postaram się przybliżyć spektakl taneczny, który mieliśmy możliwość zobaczyć. Spektakl trwał godzinę i przedstawiał walkę między dobrym i złym duchem. Barong, mitologiczny zwierz przedstawiony jest jako dobry duch, natomiast Rangda mitologiczny potwór jako demon. W ostateczności nikt nie wygrywa, ponieważ walka z dobrem i złem nigdy się nie kończy. Z tego co się dowiedzieliśmy od naszego przewodnika, Barong reprezentuję sprawiedliwość i dobro!
BARONG
RANGDA
Cały spektakl rozpoczyna się muzyką, graną na gongach, bębnach i powoli na scenie pojawiają się aktorzy. Na mnie największe wrażenie zrobił Barong, dwie tańczące kobiety, no i oczywiście małpa, która skradła moje serce :).


Dlaczego Barong i dwie tańczące kobiety? Chodzi o taniec, o ruchy dłoni, nóg, z jaką prezycją był wykonywany każdy ruch. Nie da się tego opisać słowami, ale zapraszam do obejrzenia filmików poniżej. 



Małpka natomiast skradła moje serce poczuciem humoru, zresztą nie tylko moje, ponieważ mam wrażenie, że większość osób była nią po prostu oczarowana.


Zdecydowanie będąc na Bali trzeba koniecznie zobaczyć taki spektakl. Plusem jest to, że przed przedstawieniem otrzymaliśmy kartki z opisem co się będzie działo na scenie, bez tego szczerze nie wiedziałabym kto kim jest i co się dzieje na scenie.
Nowsze posty
« Nowsze posty
Starsze posty
Starsze posty»

16

NAPISZ KOMENTARZ
Unknown
AUTHOR
15 września 2015 22:45 delete

Coś niesamowitego! Bali to wciąż moje marzenie, ale na razie bardzo odległe. Małpy są cudowne pod każdą postacią - ja zakochałam się w nich na Gibraltarze. Mają niesamowicie LUDZKIE zachowania i odruchy. PS. Bardzo lubię Twoje wpisy :*

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
16 września 2015 02:16 delete

Super :) Gratuluję miesiąca miodowego i cudownych wspomnień :)

Reply
avatar
Hai Le
AUTHOR
16 września 2015 18:54 delete

Wspaniałe widowisko! Chciałabym coś takiego kiedyś zobaczyć. Za Tobą cudowny miesiąc miodowy! <3

Reply
avatar
16 września 2015 19:56 delete

Nigdy niestety nie byłam na Bali, zapewne jest tam pięknie, inna kultura, i pewnie tyle ciekawych rzeczy do zobaczenia :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
16 września 2015 20:14 delete

Bali było również moim marzeniem i w końcu mogę je odhaczyć :). Małpy są genialne, a jak dotykały mnie po twarzy to miałam wrażenie, że dłoń dziecka mnie dotyka :).
P.S. Miło mi :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
16 września 2015 20:14 delete

Dziękuję bardzo :)! Pozdrawiam :)!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
16 września 2015 20:18 delete

Może kiedyś uda się Tobie tam pojechać :)! Wszystko jest możliwe :)! Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się tam znowu pojechać, ponieważ jest jeszcze wiele rzeczy do zobaczenia :).

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
16 września 2015 20:25 delete

Wszystko jest możliwe :)! Trzymam mocno kciuki, żebyś miała kiedyś okazje zobaczyć takie widowisko :). Pozdrawiam!

Reply
avatar
16 września 2015 21:23 delete

Zazdroszczę! Do tej pory podróżowałam jedynie po Europie, ale z chęcią wybrałabym się na Bali. Jestem zauroczona tymi spektaklami tanecznymi. A one i tak z pewnością nie oddają tego, co widzieliście na żywo :)

Reply
avatar
IzabelaAB
AUTHOR
16 września 2015 21:37 delete

Bardzo egzotyczne i barwne miejsce. Znam je tylko ze zdjęć znajomych, którzy brali tam ślub, ale bez gości, dlatego później oglądaliśmy zdjęcia. :) 7 dni to może nie jest najdłuższy miesiąc miodowy, ale jestem pewna, że atrakcyjność miejsca rekompensuje długość pobytu. :) Zdjęcia, a przede wszystkim filmiki były miłą odmiana od deszczowej pogody za moim oknem. :D

Reply
avatar
basha
AUTHOR
17 września 2015 02:22 delete

Bali jest SUPER! Na pewno mieliście bajkową podróż poślubną ;) Mi niespecjalnie podobała się Kuta, ale poza tym byłam zachwycona, także małpami. Szkoda, że nie słyszałam o tym przedstawieniu wcześniej..

Reply
avatar
Ania :)
AUTHOR
17 września 2015 19:55 delete

Niesamowite te zdjęcia i filmy!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
17 września 2015 22:24 delete

Oj tak na żywo wyglądało to o wiele lepiej :) :) i trudno było nakręcić kamerą te najlepsze momenty :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
17 września 2015 22:26 delete

Zdjęcia musiały być pięknę z takiego ślubu!? Masz rację ;), ale człowiek czuje niedosyt z tak krókiego pobytu :) :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
17 września 2015 22:28 delete

Było cudownie :)! Mnie też nie oczarowała Kuta i nie które miejsca mnie rozczarowały :/.

Reply
avatar
Paulina
AUTHOR
16 września 2016 15:51 delete

Uwielbiam takie spektakle, fascynuje mnie kultura różnych krajów, ale i w Polsce znaleźć by można było coś ciekawego, naszego regionalnego. Na Bali przepiękne kolory, egzotyka - cudo!

Reply
avatar

  PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket